poniedziałek, 9 maja 2011

nie wiedzieć lepiej jest...

Nie wiem co się stało ? Ostatnio widzę wszystko przez mgłę, nie wiem co myśleć o tym co się dzieje, niby się cieszę a z drugiej strony jestem przerażona. Nienawidzę wracać do szkoły i widywać Cię na korytarzu, wiedząc, że w moim sercu nie ma już Ciebie... jest ktoś inny, ktoś kto jest mi zakazany, nie możliwy i niedostępny.
Dziwnie mi bez Ciebie... Tak... inaczej, czuję się wolna i wiem, że mogę robić wszystko na co mam ochotę.
Tyle we mnie sprzeczności że aż sama się sobie dziwie... Nie rozumiem niczego, ostatnio ktoś uratował mi życie, kto wie czy wreszcie nie skończyłabym z tym wszystkim na prawdę, miałam taką ochotę, miałam nadzieję że ...
Nie wiem czy się cieszyć... bo wiem, że to nadal nie ma sensu.
Choć dzisiejsza wiadomość bardzo, bardzo, bardzo poprawiła mi humor : Bienvenue en France <3 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz