czwartek, 24 marca 2011

Ja przecież lepiej Go znam

Chciałabym czuć, że jestem ci potrzebna... że nie tylko ja potrzebuje Ciebie, ale i ty mnie, że RAZEM przezwyciężymy wszystko.
Nie czuje nic takiego...
W moim sercu jest tylko pustka, którą możesz wypełnić tylko Ty, przecież na nikim innym mi nie zależy.
Ty tego nie rozumiesz, jesteś zajęty innymi rzeczami, innymi osobami. Nie jestem już dla Ciebie tym kim byłam jeszcze kilka miesięcy temu.
Pamiętasz powiedziałeś mi że nie zrobiliśmy nic złego, że stworzyliśmy tylko wizje na przyszłość.
Jak miałeś na myśli taką przyszłość to ja podziękuje.
Wyobrażałam sobie to wszystko inaczej, Ty miałeś być inny.
Myślałam, że dobrze Cię znam...
Ale okazałeś się zwykłym dupkiem, takim jak wszyscy inni.
Nie dojrzałym dzieciakiem w którym się zakochałam wbrew swojej woli.
Ale trzeba ci przyznać jesteś cudownym lovelasem, na twoje teksty poleci każda.
Postarałeś się o to bym i ja była tą 'każdą'



 zdjęcie moje 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz