wtorek, 29 marca 2011

Na pewno wyjeżdżam, kochanie nie gniewaj się

Czy wy też mieliście kiedyś taką ogromną ochotę na zmianę ? Zmianę otoczenia, życia, wszystkiego.
Po prostu wsiąść w byle jaki pociąg i uciec.

''Gdy nagle przypomniał się świat,
Poczułem jak wzmaga się wiatr.
Poczułem ochotę by zwiać.

Na pewno wyjeżdżam!

Kochanie nie gniewaj się.
Jeżeli nie Kraków, nie Bielsko,
Nie Sopot, nie Gdańsk...
Muszę wyjechać gdziekolwiek,
Gdzie tylko się da.''

  Nowa płyta Roguckiego mnie inspiruje, zmusza do przemyśleń. Doszłam do wniosku, że w moim życiu nie jest nic tak jak powinno być. Nie mam do kogo powiedzieć '' kochanie, nie gniewaj się'' nie ma nikogo komu mogłabym powiedzieć że wyjeżdżam a on powiedziałby '' Kiedy ? jadę z Tobą'' Bo Ty byś cię ucieszył i powiedział '' No to cześć młoda''. Ciebie też chciałabym zmienić, albo najlepiej wymazać, żeby Cię nie było, żebyś nie przeszkadzał, bo jak na razie to przez Ciebie nic nie wychodzi. przez Ciebie wszystko idzie źle.

Mógłbyś w końcu przestać mieszać mi w głowie ?!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz